Flashpackers - Reisverslag uit Sydney, Australië van Renske Gillissen - WaarBenJij.nu Flashpackers - Reisverslag uit Sydney, Australië van Renske Gillissen - WaarBenJij.nu

Flashpackers

Blijf op de hoogte en volg Renske

23 November 2013 | Australië, Sydney

Omdat jullie het zo leuk vinden om te lezen wat ik meemaak en ik het zo leuk vind om jullie reacties te lezen, dacht ik; ik gooi er nog maar een update uit.
Ik dacht dat een 'speciaal soort mens' gaat reizen, oftewel backpacken. Dit is helemaal níet waar. Ja, er zijn echt van die typische backpackers maar er zijn super veel mensen (vooral meiden) die een koffer mee hebben. Ik weet niet of de backpack misschien uit is, maar als backpacker een koffer mee hebbben, staat best raar vind ik persoonlijk. Het idee van backpacken is een beetje weg als je geen backpack hebt volgens mij. Het woord dat we aan het begin van deze reis geïntroduceerd hebben is een flashbacker. Dit is precies wat best veel 'backpackers' hier zijn. Net zoals de kleren die ze mee hebben, zijn al die high-fashion outfits nou echt praktisch? En moesten die hoge hakken ook echt per sé mee? Misschien loop ik achter en is koffer-backpacken dé nieuwe manier van backpacken. Ik ga in de gaten houden of dit overal het geval is of vooral in Sydney. Ik vertrek vanavond (zondagavond) namelijk naar Byron Bay, om vervolgens naar Brisbane verder te gaan. Exciting, maar ook spannend.
Verder zijn er geen bijzondere dingen meer gebeurd de afgelopen dagen. Zaterdagavond hebben we de kroegentocht gedaan die we vorige week eigenlijk hadden maar toen regende het heel hard dus hadden we onze eigen kroegtocht gemaakt. Nu zijn we vanaf de Strike Bar naar Scary Canary geweest met de partybus. Daarna hebben we de partybus gemist, dus dat was alweer het einde. Na een lekkere Toffee Nut frappuccino gehaald te hebben bij de Starbucks ben ik terug gegaan naar het hostel. Voor de rest was het een beetje m'n tijd uitzitten hier in Sydney. Nu uitchecken en dan de hele dag wachten voordat ik vanavond met de bus mee kan naar Byron Bay.

  • 24 November 2013 - 08:17

    Kees:

    hey griet, volgende stap wordt gezet! suuk6! liefs papa

  • 24 November 2013 - 09:37

    Caroline:

    He stoer wijfie, echt backpacken past meer bij jou dan met een rolkoffer en op hoge hakken!
    Op naar de volgende stap, gaat ook leuk worden.
    Succes met reizen, liefs xxxxxxxx

  • 24 November 2013 - 11:10

    Anouk:

    Hee sis! Wat een leuk stukje! Op naar Brisbane! Zet h'm op schat! Xxxx

  • 27 November 2013 - 12:32

    Daan:

    Alleen al om tussen alle familieleden te staan wilde ik even reageren. Veel plezierrrrrr ouwe rugzakkerrrrr. Ik red mezelf wel in de Appieeeee.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Een taalreis met Activity International

Recente Reisverslagen:

08 September 2014

Oostkust

12 April 2014

The outback

15 Maart 2014

Zuider-eiland

28 Februari 2014

Kia Ora

16 Februari 2014

New Zealand
Renske

Actief sinds 05 Jan. 2014
Verslag gelezen: 319
Totaal aantal bezoekers 11114

Voorgaande reizen:

13 November 2006 - 15 Januari 1970

Een taalreis met Activity International

Landen bezocht: